sobota, 25 lutego 2012

JusticeBux



JusticeBux jak każdy inny bux płaci nam za klikanie w reklamy i patrzenie na włączoną stronę przez 30sec. Na tym buxie są bardzo duże stawki bo 0.1€ za 1 obejrzaną stronę. Dziennie na koncie STANDARD możemy zarobić 0.8€ bez poleconych , bo dziennie mamy 8 reklam. Na koncie ULTIMATE zarobimy dziennie 2.0€. Aktualnie testuje buxa , bo jest on od niedawna i nie było jeszcze żadnej wypłaty. Wypłatę można zrealizować dopiero po objerzeniu 70 reklam i po 7 dniach. Nie ma minimum jeśli chodzi o pieniądze. Jak zrobię te 70 reklam to od razu spróbuje wypłacić,aby zobaczyć czy to nie jest SCAM. Jeśli wypłacą wstawię dowód na stronę! Byłbym wdzięczny za rejestrację z mojego reflinku.

7 komentarzy:

  1. napisz czy wyplacaja to sie regne pod Toba

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stronie pojawiły się pierwsze wypłaty więc raczej wypłacają!! Będę wdzięczny za refa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko spoko ale pobieraja 90% zarobkow na oplaty...

    OdpowiedzUsuń
  4. nom i to jest największy ból, ale myślę,że z czasem to się zmieni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wyskoczył po tygodniu komunikat Payout request refused
    The payout maximum for your account is 120% of your investment. As your investment is €0.00, the maximum amount you can request here is €0.00. Gdy chciałem wypłacić kase. A miałem 7.5 euro zarobione ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi tez to wyskoczyło, Chcą żeby zainwestować to dopiero wypłacą :(

      Usuń